Wypełniając formularz kontaktowy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez FORTECA SP Z o. o. Sp. k., w celu przedstawienia odpowiedzi na zadanie zapytanie. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia Państwa zapytania. Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie. Przysługuje Państwu również prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania. Pełny tekst na temat polityki prywatności / RODO znajdą Państwo tutaj

Wypełniając formularz kontaktowy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez FORTECA SP Z o. o. Sp. k., w celu przedstawienia odpowiedzi na zadanie zapytanie. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia Państwa zapytania. Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie. Przysługuje Państwu również prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania. Pełny tekst na temat polityki prywatności / RODO znajdą Państwo tutaj

Wypełniając formularz kontaktowy wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez FORTECA SP Z o. o. Sp. k., w celu przedstawienia odpowiedzi na zadanie zapytanie. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia Państwa zapytania. Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie. Przysługuje Państwu również prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania. Pełny tekst na temat polityki prywatności / RODO znajdą Państwo tutaj

TeamViewer w Fortecy

Wsparcie przed sprzedażą

Pomożemy Ci w wyborze odpowiedniej wersji licencji dostosowanej do Twoich potrzeb i portfela.

Bezpłatna prezentacja funkcjonalności

Zorganizujemy dla Ciebie zdalną prezentację produktu i jego funkcjonalności.

Darmowe testy

Wygenerujemy dla Ciebie 14 dniową licencję testową.

Gwarancja najniższej ceny

Wynegocjujemy dla Ciebie specjalne warunki zakupu Twojej nowej subskrypcji.

Wsparcie po sprzedaży

Jako klient Fortecy zawsze będziesz mógł liczyć na pełne wsparcie techniczne naszych inżynierów.

Zalety TeamViewer

TeamViewer to nie tylko najlepsze na świecie narzędzie przeznaczone do zdalnego kontrolowania systemu poprzez Internet ale dodatkowo:

Lepsza osiągalność pomocy technicznej

– dla efektywniejszego serwisu i dla jak największej satysfakcji klientów.

Nowy iOS Screen Sharing Workflow

– pierwsze rozwiązanie dla iOS Remote Support jest teraz jeszcze łatwiejsze.

Zarządzanie wiarygodnymi urządzeniami

– rozbudowane możliwości zarządzania dla optymalnej ochrony.

TeamViewer Pilot

– rozwiązywanie problemów po drugiej stronie monitora, przy pomocy rozszerzonej rzeczywistości (AR).

Zdefiniowane informacje przez użytkowników

– na temat urządzeń, by wszystkie istotne informacje były zawsze pod ręką.

Rozszerzone grupowanie urządzeń

– by w prostszy sposób przeglądać i szybko znajdować urządzenia.

Uruchamianie skryptów tylko jednym kliknięciem

– wykonuj ustandaryzowane procesy za pomocą jednego kliknięcia.

Zobacz prezentację

Krótka historia firmy TeamViewer

Firma powstała w 2005 roku i od tego czasu TeamViewer zajmuje się rozwojem technologii opartych o pracę w chmurze, które umożliwiają zdalną obsługę online oraz współpracę w zakresie globalnym. Aktualny i przyszły rozwój firm oraz pojedynczych osób wymaga stosowania zdalnej obsługi klienta, zdalnego dostępu oraz współpracy online, która umożliwia łączenie ze sobą pracowników rozsianych po całym świecie. TeamViewer znajduje się na czołowej pozycji w zakresie tej innowacji. Wierzymy, że współpraca ludzi daje niezwykłe wyniki, a sama technologia powinna to umożliwiać niezależnie od lokalizacji. To właśnie powinien być katalizator promocji i wzmacniania ludzkich pomysłów oraz ich możliwości rozwiązywania problemów i sprostania wyzwaniom. Ludzie korzystają z technologii opracowanej przez TeamViewer w miliardach przypadków, w których odległość pomiędzy nimi oraz różnice czasowe uniemożliwiały osiągnięcie określonych celów w przeszłości.

TeamViewer

  • został już zainstalowany w ponad 1,7 miliarda urządzeń (każde urządzenie generuje unikalny identyfikator), które tworzą 750 000 nowych identyfikatorów każdego dnia.
  • obsługuje, w każdej chwili, ponad 20 milionów urządzeń online
  • personel posługuje się Twoim językiem i jest dostępny w ponad 30 innych językach

Te wyjątkowe statystyki doprowadziły do zapewnienia obsługi 90% firm notowanym w rankingu Fortune 500.

Chcesz poznać szczegóły działania narzędzia TeamViewer? Odwiedź naszą stronę teamviewer.sklep.pl